Denne nettsiden bruker cookies Jeg aksepterer
All Sports United

Kundeservice

Nordens største sportskjede

FAQ

- Ofte stilte spørsmål

Få svar på ditt spørsmål umiddelbart gjennom våre ofte stilte spørsmål

Spørsmål og svar

Les mer

Garantier

- 100 % fornøyd

Prisløfte, gratis retur, 100 % fornøydgaranti og 3 års gratis sykkelservice

Ekte prisløfte

Les mer

Retur & Bytte

- Gratis bytte og retur

Vi tilbyr 100 dagers åpent kjøp med problemfri og gratis retur

100 dager

Les mer

Registrer deg

- Nyheter og tilbud

Få tilbud og nyheter først. Eksklusive kupp kun for våre nyhetsbrevabonnenter

Kupp

Les mer

Guider /

PICKUP@STORE

Du kan nå bestille varene dine på nett og få dem levert til butikk. Pr. i dag tilbys levering kun til noen utvalgte varehus, men vi vil i løpet av ukene som kommer rulle dette ut til flere og flere varehus.


OFTE STILTE SPØRSMÅL

Når kan jeg hente pakken min?

Straks du mottar hentemelding på SMS kan du hente pakken din. Varene plukkes og pakkes på nettlageret og sendes til varehuset. Vanlig leveringstid er 1-4 virkedager. 

Hva må jeg ha med for å få utlevert pakken?

Du må vise hentemeldingen på SMS og gyldig legitimasjon. Når du kommer i varehuset signerer du for å ha mottatt pakken.

Kan noen andre hente pakken for meg?

Ja, nærmeste familie kan hente pakken. De må kunne fremvise hentemeldingen på SMS, og legitimere seg.
 

Hva er hentefristen?

Pakken blir liggende i varehuset i 14 dager før den går i retur til nettlageret.
 

Når belastes jeg for bestillingen?

Du belastes når bestillingen sendes fra nettlageret om du har betalt med kort. Ved fakturabetaling så må du betale innen forfall på fakturaen.
 

Hvor i varehuset plukker jeg opp varene mine?

Det er tydelig skiltet  ved inngangen til varehuset hvilken avdeling du skal hente din pickup@store-pakke i. Skulle du være i tvil må du bare spørre en av våre hyggelige medarbeidere der, så finner du frem.
 

Hvilke varer kan bestilles til henting i butikk?

Hele sortimentet vårt med unntak av våpen, ammunisjon, sykler og særlig store og tunge produkter (som trimapparater) kan bestilles levert til varehus.

Hva koster leveringsmåten pickup@store?

Det koster 19,- å få levert varene til butikk. I noen tilfeller er det fri frakt. Les mer om dette her.
 

Hvordan returnerer jeg en vare jeg har hentet i butikk?

Du finner lenke til returskjema i sendingsbekreftelsen du fikk på e-post. Fyll ut dette returskjemaet og legg det i pakken. Du kan velge om du vil returnere varene i varehus (valgfritt hvilket) eller om du vil sende pr. post. Begge deler er kostnadsfritt for deg. Hvis du vil returnere pr. post så skriver du ut returetiketten som du fikk på e-post (den kom sammen med sporingsinformasjon om pakken) og klistrer den på pakken. Pakken skal da sendes med Posten. Returen er forhåndsbetalt når du benytter denne postetiketten. Hvis du bytter vil den nye pakken automatisk bli sendt som pickup@store til varehuset du valgte opprinnelig. Om du har behov for å endre dette bes du ta kontakt med kundeservice. Les mer om bytte og retur hos XXL her: http://www.xxl.no/infosenter/retur.
 

Kan jeg velge levering til andre varehus enn de jeg ser i kassen?

Du kan kun få pakken din levert til noen utvalgte varehus nå i første omgang. Vi vil tilby levering til flere varehus i tiden som kommer.  

Hva skal jeg gjøre hvis jeg lurer på noe mer?

Vi har et fantastisk hyggelig kundeserviceteam som er her for deg! De sitter klare for å hjelpe deg med det du måtte lure på. Ta kontakt på kundeservice@xxl.no.

Til toppen