Denne nettsiden bruker cookies Jeg aksepterer
All Sports United

Kundeservice

Nordens største sportskjede

Levering

- Flere alternativer

Handle klær, sko og andre småvarer for over 1000 kroner og få GRATIS frakt!

BRING

Les mer

Betaling

- Sikker betaling

Betal med kort/kredittkort eller faktura. Vi tilbyr også Klarna delbeltaling

Klarna

Les mer

Retur & Bytte

- Gratis bytte og retur

Vi tilbyr 100 dagers åpent kjøp med problemfri og gratis retur

100 dager

Les mer

Registrer deg

- Nyheter og tilbud

Få tilbud og nyheter først. Eksklusive kupp kun for våre nyhetsbrevabonnenter

Kupp

Les mer

Guider /

Reklamasjon

  • OFTE STILTE SPØRSMÅL
  • Levering
  • Betaling
  • Bytte & retur
  • Reklamasjon
  • Kjøpsbetingelser
  • XXLS KUNDEFORDELER
  • Kontakt oss
  •  
    Har du vært uheldig å motta en vare fra oss som det er noe feil med eller ønsker du å reklamere på en vare kjøpt hos oss?  

    Ta kontakt med oss før du sender inn varen!
     
    Når du kontakter oss vil vi at du oppgir ditt ordernummer, hvilken vare det gjelder og hva som er feil med varen. 
    Har du mulighet er det fint om du sender med et bilde av feilen på produktet. Vi sender en returseddel til deg som du bruker når du sender inn varen til oss.
     
    NB! Har du handlet i et varehus ber vi deg ta kontakt direkte med aktuelt varehus på mail. Mailadressene finner du her.

    Kontakt vår kundeservice på kundeservice@xxl.no! 

    Ved reklamasjon gjøres det en vurdering av oss av produktet, i noen tilfeller må vi sende reklamasjonen videre for en vurdering hos leverandøren. 


    Dine meninger som kunde vurderes høyt, derfor ber vi deg om å kontakte oss når du får problemer med et produkt du har handlet hos oss. Når vi har mottatt din reklamasjon jobber vi for å få behandlet denne innen 14 dager. 


    Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. En reklamasjon skal gjøres så snart som mulig etter at feil oppdages.
    Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger er reklamasjonsfristen fem år.

    Det er ikke mulig å reklamere på tvers av landegrenser!
     
    Til toppen